Dubajban dobja piacra az új cipőkollekcióját Sarah Jessica Parker

A cipőmániás Carrie Bradshow alakítója már egy ideje piacra dobta a saját márkáját, de ezt eddig csak az Egyesült Államokban árulták. A nemzetközi piacra a dubaji premierrel lép ki.

Dubajba utazik december elején, és nagyon izgatott Sarah Jessica Parker. Mint mondja, azért, mert most jelenik meg először a nemzetközi színtéren a cipőivel. No, nem azokkal, amiket a Szex és New Yorkban viselt, hisz azok már Dubaj járdáit és homokját is koptatták, és egyébként is főleg Manolo Blahnik-ok voltak, hanem azokkal, amelyekhez a nevét adja.  

Az új kollekciót már megcsodálhatták a Harper’s Bazaar olvasói. Dubajban a Harvey Nichols és a Bloomingdales fogja árulni az SJP márkajelű cipőket. Sőt: ezeket néhány napig dedikálja is a színésznő. Ott, ahol csak akarjuk: a cipőtalpon, a cipősdobozon vagy éppen a cimkén. Az ár 1200 dirhamról indul, ez úgy 80 ezer forint.
 
A 49 éves, kétgyermekes sztár azt mondja: reméli, hogy ezek a lábbelik minden szempontból megfelelnek a közel-keleti nők igényeinek és életstílusának. Az új kollekciót egyébként a Blahnik vezérigazgatójával, George Malkemus III -mal együttműködve készítte el, a cipőket Olaszországban gyártották, egy toszkánai, harmadik generációs üzemben.
 
Ami pedig magát a kollekciót illeti: sok szín és vékony talp jellemzi mind a három vonalat: a Carrie nevű t-pántos szandált, a Fawn-t, a klasszikus tűsarkú körömcipőt, és a Lady-t, a kerekorrú és vastagsarkú modellt. Ami mindegyiken közös, az Sarah Jessica Parker “aláírása”: egy elütő színű masni a sarkon. Ez egy gyermekkori történetet mesél el. Ami arról szól, hogy kislányként minden nap masnit kellett kötnie a hajába, az édesanyja kívánságára – mesélte a dubaji tabloid című lapnak.
(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez