Melyik márka a menő Koreában, Japánban és Kínában?

A koreai, japán és kínai turisták körében a különböző luxuscikkek márkáinak népszerűsége teljesen elkülönül- derül ki Korea legnagyobb áruházának felméréséből. 

 

 

 

 

 

 

 

A táskák tekintetében a koreaiak leginkább Guccit szeretik, a kínaiak az MCM márkáját preferálják, a japánok pedig a Louis Vuitton-t. A koreaiak és kínaiak is imádják a Cartier órákat, de a japánok csak Rolexet vesznek. Az eladási statisztikákat idén január és július közötti időszakra vonatkozóan mutatta be a koreai vámhivatal. Kínai turisták 122.722 MCM táskát vásároltak, mely egy müncheni eredetű, de ma már koreai tulajdonban lévő márka. A japánok 9667 Louis Vuitton táskák vettek, a koreaiak pedig 22.046 Gucci táskát. 

A kínai turisták 16.650 Cartier óráért adtak ki pénzt, míg a japánok egyértelműen a Rolexet szeretik magukon hordani. 1114 órát vettek. A koreaiak 2864 Cartier órát vettek birtokba, de Tag Heuer lett szoros versenyben a második, 2429 eladott termékkel. A Tag Heuer egyébként nem különösebben népszerű a másik két nemzetiség körében. A kínaiak 5394 Omega órát vettek, de ők bizonyultak a legnépszerűtlenebbnek a koreai és japán vevők körében.

Az italok tekintetében a Ballantines whisky volt a legnépszerűbb a koreai és japán turisták körében, 128.962 és 35.596 eladott palackkal. A kínaiak inkább a Hennessy konyakot részesítették előnyben, 76.231 palackot vásároltak. Az elmúlt négy év adatai azt mutatják, hogy a koreaiak kevesebbet vásárolnak vámmentes árút az üzletekben. Az átlagos koreai vásárló 2011-ben 747 dollárt költött, ami 2013-ra visszaesett 548 dollárra. Idén az összeg már csak 441 dollár volt.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez