A Gazdasági Egyetem egyes lány hallgatói új marketingtervet követnek.
A kezdeményezés része egy hirdetési kampánynak, melyet az intimbetét gyártó cég, a U Fresh indított. A lányok bérbe adják felső combjukat reklámfelületként. A trend eredetileg Japánban indult, ahol nagyon sikeresnek bizonyult.
A lányok a cég QR kódját ragasztják a combjukra, amit az emberek ha szkennelnek telefonjukkal, akkor megkapják a bővebb információkat. Az új reklámfelület nagyon népszerű lett a férfiak körében, mivel így lehetőség volt közelről találkozni csinos lányok combjával.
A rövid szoknyás lányok, akik elég feltűnő helyen nyitottak lehetőséget új márkák hirdetésének, úgy tűnik kevés kritikát és szemrehányást kapnak. A legtöbben tehát úgy gondolják, hogy ez egy jó módja annak, hogy az egyetemi hallgatók egy kis plusz zsebpénzhez jussanak. A szoknya pedig, amit viselnek nem sokkal rövidebb, mint amit egy átlagos lány hordani szokott.