Turisztikai videó, ami “annyira gáz, hogy már szinte jó”

Szingapúr idegenforgalmi fóruma arra kényszerült, hogy eltávolítsa azt a YouTube videót, amelynek célja a város-állam promótálása volt a Fülöp-szigeteki piacon, miután kigúnyolták azzal, hogy “annyira rossz, hogy vírussá válik”.

 

 

 

 

 A három perces videó egy fiatal filippínó párt jelenít meg, ahogy ellátogatnak különböző szingapúri látnivalókhoz, mint például a legendás Marina Bay Sands kaszinó, valamint a kertek az öbölben.

Görgessen lefelé a videó megtekintéséhez.

A végén a videóban szereplő hölgy átad a férfinak egy ajándékdobozt, melyből egy pozitív terhességi teszt kerül elő.
“Tudtam, hogy Szingapúr mindig meglepetésekkel vár rám!”- kiált fel a férfi.

“Boldog évfordulót drágám”- feleli a nő, miközben lágy zene szól a háttérben.

A videót hétfőn távolították el a youtuberól, miután rengeteg kritika érte, de másolatai természetesen elterjedtek a közösségi oldalakon.

“Ez csak valami vicc lehet, tuti, hogy hamis. Semmi sem lehet ennyire rossz”- írta egy YouTube felhasználó.

Szingapúr társadalmi hír- és életmód online oldala, a Mothership.sg azt írja:”annyira rossz, hogy olyan mint egy vírus”, sőt “szánalomra méltó”.

“A legrosszabb reklám az idegenforgalmi reklámok történetében. Szép volt fiúk, megcsináltátok Szingapúr büszkeségét” -írja egy másik hozzászólás.

A Szingapúri Turisztikai Testület (STB) azt mondta, hogy a videó a Fülöp-szigeteki piacra készült a néző közönség egyéni igényeire szabva.

A turisztikai fórum azt mondta, hogy a videót azután töltötték fel YouTube csatornára, miután a Fülöp-szigeteken véget ért a televíziós sugárzása.

“Mi később eltávolítottuk azt, mert nem fogadta jól a közönség” -mondta az STB.

“Köszönjük az olvasók számára a visszajelzéseket a videóval kapcsolatban és tudomásul vesszük, hogy bizonyos részeit meg lehetett volna jobban csinálni.”

Szingapúr nagy ázsiai pénzügyi és közlekedési csomópont, mely rekordot döntő 15,5 millió látogatóval büszkélkedhetett tavaly, ami 7,2 százalékkal több, mint 2012-ben.

A Fülöp-szigetek az egyike a legjobb 15 város-államnak a turizmus szempontjából, 506.000 látogatóval január és szeptember között 2013-ban. Ez négy százalékkal több, mint az előző évben, a rendelkezésre álló adatok alapján.

A látogatók azt állítják, hogy a Szingapúr mellett a bevásárló központok, a helyi ételek, valamint az alacsony bűnözési ráta és a tisztaság szól.

{youtube}gDOqIYqrldg{/youtube}

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez