Késhegyig menő harc folyik a légitársaságok között Indiában, ahol egyre több szegény ember szeretne utazni. Nekik találta ki az erősen veszteséges AirJet légitársaság azt a megoldást, hogy 1 rupiáért repülhetnek. Persze aztán – ahogy a fapadosok szokták- minden címen plusz költségeket számoltak fel. Az ellenőrző hatóság szerint az AirJet az 1 rúpiás árral valósággal ragadozó magatartást tanúsított a piacon és öngyilkos árversenyt akart előidézni.
Az AirJet arra hivatkozott, hogy más társaságok is hirdettek hasonló lehetőségeket, mindenesetre elfogadták a hatóság döntését mondván: amúgyis lejárt az 1 rúpiás kampány.
A kemény árverseny ugyanakkor folytatódik a légitársaságok között, hiszen India légi piaca potenciálisan a legnagyobb a világon. Jelenleg Kína népessége még meghaladja Indiáét, de a Mennyei-Birodalomban jóval lassabban nő a népesség az egyke törvény miatt. India jelenleg 1,2 milliárdos népessége viszont gyorsan szaporodik, ráadásul növekszik a jólét, így egyre többen engedhetnek meg maguknak repülőutat a hatalmas területű országban. Az 1 rúpiás jegy a szegények becsábítását célozta a légiforgalomba, de hamarosan Indiának olyan középosztálya lesz, amely már nemcsak a fapados jegyeket tudja megfizetni.