Az egészhez nem kell más, mint egy okostelefon (Koreában már mindenkinek az van), egy speciális app, amelyik összekapcsol az áruház rendszerével, és egy kódolvasó szoftver, amit a telefonra telepítenek. Már több mint tízezren kapcsolódtak be a metrós web áruház láncba. Az internetes kereskedés 130%-al növekszik. A rendszer titka az, hogy felismerték, az embereknek már egyre kevesebb idejük, és kedvük van elmenni a nagy plázákba is. Munkába menet, munkából jövet viszont mindenképpen keresztülmennek a forgalmas metróállomásokon, ahol éppen elég idejük van arra, hogy egy kicsit nézelődjenek, és vásároljanak. A perspektíva tehát biztató Dél-Koreában, amely az élen jár a web kereskedelemben. A hírek szerint Japánban és az Egyesült Államokban is vannak már hasonló tervek. Így hamarosan a metróban is vásárolhatunk mobil telefon segítségével bármit amit eddig a bevásárlóközpontban szereztünk be.
Virtuális bolt a metróállomáson
Hatalmas kirakat fogadja az utast a metróban Szöulban: csak képek és kódok vannak, áruk nincsenek. A vevők mobil telefonon leadhatják a rendelést, és mire hazaérnek már ott is van a kiválasztott áru.
(Visited 1 times, 1 visits today)