Hetek óta egyre kevesebb ropogós csirkecombot vagy szárnyat adnak el a KFC kínai éttermeiben. A KFC anyacége az amerikai Yum Brands jelentős visszaesésről beszél, de egyelőre konkrét számokat nem közöl. „Most arra koncentrálunk, hogy megértessük a fogyasztókkal: a jól átsütött csirke teljesen biztonságos” – mondta a cég képviselője. Persze a pánik ellen nehéz hatékonyan fellépni, Kínában eddig már kilencen haltak meg az új típusú madárinfluenzában. Korábban azért esett vissza némileg a KFC kínai forgalma, mert állítólag problémás volt a felhasznált csirkehús antibiotikum tartalma.A Yum Brands-hoz tartozik a KFC mellett a Pizza Hut és a Taco Bell is, így ez az óriáscég Kína legnagyobb gyorsétterem üzemeltetője, és a KFC bevételeinek több mint fele Kínából származik. (BBC)
A Kentucky Fried Chicken „tüsszög” a madárinfluenza miatt Kínában
USA, Kína, Peking – Jelentősen visszaesett az amerikai gyorsétteremlánc forgalma a kínai piacon, amelyről a cég bevételeinek fele származik.
(Visited 1 times, 1 visits today)