A tésztamogul Latin-Amerikára vetette tekintetét

A Barilla tésztás körökben fogalom, Olaszországban pedig nemzeti szimbólum, amit talán csak a nápolyi illetőségű Garofalo űberel. A spagetti márka most pedig új piacok után kutat, elsősorban Latin-Amerikában és Ázsiában.

 

 

 

 

A hírt a Barilla vezérigazgatója, Claudio Colzani jelentette be kedden. A cég 2013-as forgalmának több mint felét Olaszországban bonyolította, ám az európai gazdaság lassú éledezése miatt a Barilla számára új piacok nélkül nehéz lesz hozni a 2020-ra programozott 6 milliárd eurós forgalmat.

“Agresszívan fogunk terjeszkedni Latin-Amerikában és Ázsiában, ahol a tésztára és a szószokra koncentrálunk majd” – mondja Colzani.

A Barillának egyébként nem lesz könnyű dolga, mivel a latin-amerikai tésztapiacot jelenleg a jó minőségű és olcsó argentin termékek uralják és mivel a régióban több nemzeti eledel is tésztából készül, így a helyben gyártott “fideo” minősége sem ad okot a panaszra.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez