A TNS Global kutatása az eddigi talán legnagyobb online kultúrát felmérő projekt. A kutatók 46 országban mintegy 50 ezer lekérdezést végeztek, így eredményeik a világ internetező közönségének 90 százalékát reprezentálják. A Digital Life, vagyis Digitális Élet elnevezésű kutatás egyik fontos megállapítása, hogy a fejlődő országok fogyasztóinak online aktivitása jócskán megelőzi egyes fejlett államok lakosaiét. A kutatás szerint Egyiptom (56%) vagy Kína (54%) nagyobb arányú digitális elkötelezettséget mutat, mint az olyan érett piacú államok, mint Japán (20%), Dánia (25%) vagy Finnország (26%).
A fejlődő országok egyúttal lelkesebbek is az online tartalomszolgáltatás iránt, többet blogolnak és több tartalmat osztanak meg internetező társaikkal, mint mások. Az adatok szerint Kínában ötből négy, Brazíliában minden második internetező ír blog- és/vagy fórumbejegyzéseket, míg ugyanez csak amerikaiak harmadára igaz. Ezen felül, míg azok aránya, akik valaha töltöttek föl fotókat közösségi oldalakra Thaiföldön eléri a 92 százalékot, és Malajziában és Vietnámban is meghaladja a 80 százalékot, Japánban csak 28, de Németországban is 48 százalék.