Lekörözte, méghozzá nagyon az Egyesült Államokban lévő Mall of America-t és az angliai Bullring Birmingham-et, akik holtversenyben osztoznak a 2.-3. helyen, 40-40 millió vásárlóval. Tavaly 15 százalékkal, egy magyarországnyi emberrel növelte a látogatottságát.
Nem csak vásárlók keresik fel a Dubai Mallt. Nagyon sokan csak a bevásárló központ attrakcióira kiváncsiak. Az óriás akváriumra, a víz alatti állatkertre és a KidZaniára. Ez egy gyermekméretű város igaz járművekkel, színházakkal, boltokkal, üzemekkel, éttermekkel, jegyirodákkal, amelyekben a 4-16 évesek kipróbálhatják a különböző foglalkozásokat.
Ugyanakkor az 1200-nál is több bolt is évről évre 25 százalékkal növeli a forgalmát. A plázában lévő Fashion Avenue-n adják el a Dubajban vásárolt luxuscikkek felét. A világ vezető divatmárkáit felvonultató részleget az idén 90 ezer négyzetméterrel bővítik, 120 új márka kap boltot.
A Dubai Mall látogatóinak 40 százalékát egyébként a turisták adják. A legtöbben Szaúd-Arábiából, a többi emírségből, Kínából, Indiából, Oroszországból és Európából érkeznek.