Alazzouni azt mondja az Al Arabiyának a saját ruháiról, hogy azért különlegesek, mert keleti és nyugati hatások ötvöződnek bennük. Ahogy őbenne is, hisz Szaúd-Arábiában nőtt fel, de Bostonban szerzett diplomát. A Közel-Kelet főként a gyöngyök és hímzések használatában jelenik meg nála, selymen, bársonyon, csupa kényeztető luxusanyagon. A nyugati művészeti oktatás hatása meg a ruhák szoborszerűségében. Mindegyik egy külön sztorit mesél. Legdrágább modellje egy 18 ezer dolláros esküvői ruha volt: 82 méter anyagot használt hozzá, és 2 ezer óra alatt varrták fel kézzel rá a gyöngyöket.
Szerinte nagy fellendülés van a szaúdi divatiparban, egyre több a riválisa, és ez nagyon izgalmas. Növekvő iparág, sok tehetséggel. De az ő példaképei a nagy szaúdi üzletemberek, hozzájuk hasonló sikerekre tör. És ezt, úgy véli, el is éri majd, hisz az, hogy jártas a klasszikus és a kortárs művészetekben, előnyt jelent neki azokkal szemben, akiknek csak a divatiparban van hátterük. Most egy ékszerkollekcióval bővítette a palettáját, nem utolsó sorban az üzleti siker érdekében. Marketingre elsősorban a közösségi médiát használja. Azt mondja, ez nagyon hatásos, pillanatok alatt nemzetközi ismertséget hozhat.
Ami a felívelést illeti, abban egyetért vele a legnagyobb szaúdi ruhaforgalmazó cég főnöke is. Szerinte nagy sikerek várnak a szaúdi tervezőkre a következő években. A szaúdi nők már nem csak az európai divatfővárosokban vagy Amerikában akarják bővíteni a ruhatárukat, hanem olyan darabokra is vágynak, amelyeknek közük van a saját kultúrájukhoz, mégis kifinomultan juttatják érvényre a nőiességüket. Még ha nyilvános helyen kabátot is kell venniük a csodás designer darabok fölé.