Marketing és béke nélkül nem megy…

Szakújságírókat kértek fel kritikus érvelésre az idegenforgalom fejlesztése mellett, mivel a nigériai „új élet” az olajkorszak után alapozhat a turizmusra is. De csak akkor, ha kitör a béke…

Izrael lehet az egyik példa arra, hogyan lehet egy országban, ahol különösebb természeti kincsek nincsenek, (de vannak politikai konfliktusok és ellenséges környezet) virágzó turizmust fenntartani, turistákat, vallási zarándokokat oda vonzani. Erre is hivatkozott a nigériai turizmus fellendítéséről tanácskozó szakemberek – újságírók – három napos rendezvényén Femi Adesina, aki a Sun lapok szakértő szerkesztője, vezetője, a konferenciának pedig szónoka volt. Nigéria – mint mondta – nem használja ki a lehetőségeit. A szakújságíró első számú ajánlata az olaj utáni korszakára készülő ország számára az idegenforgalmi marketing stratégia elkészítése. Azt is meg kell alapozni, hogy a turista pihenni akar, kikacsolódni, szórakozni, élményt gyűjteni, viszont nem akarja elveszíteni az életét. Nem szerencsés az sem, hogy a rossz infrastruktúra és a bizonytalanság a jellemző, miközben a nigériai szállások a turisták számára csillagászati árakon érhetők csak el. Nigéria Osun állama – a konferencia házigazdája – arról igyekezett képet adni a résztvevőknek, hogy már legalább hatvan turisztikai attrakcióval rendelkezik, így mégis van esély arra, hogy az olajbevételek kiesését képes legyen ellensúlyozni az ország. 

 

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez