A vendéget a hasán keresztül fogják meg

Az 50 százalékos szállodai szobafoglaltságot kevésnek tartó kínai tulajdonosok Kenyában döntöttek úgy, hogy körülnéznek a házban, miként lehetne javítani az eredményeken. A konyhában kötöttek ki.

A kínai idegenforgalom mind nagyobb teret igyekszik nyerni Afrikában, éppen azért mérik fel  „kihelyezett” szakembereikkel az üzleti lehetőségeiket, hogy megtalálják a receptet a sikerhez .A kínai tulajdonban lévő nairobi szálloda, a Soluxe International Group of Hotel & Lodge (Kenya) Ltd, második embere, Zhang Shuang értékelését most nyilvánosságra hozta az angol nyelvű kínai sajtó. A hotel 2012-es átadása után nem volt teljesen elégedett a szakember, az akkori egy havi átlagos kihasználtság 50 százalékos volt, igaz, a főszezonban június és október között lehetetlen volt helyet találni a szállodában. Mi a megoldás? A kínai háttér és az egzotikus afrikai környezet kombinációja. Kezd jó eredményt hozni, hogy például a sokféleképp variálható, világszerte elismert kínai konyhát vegyítik a szállodában az ugyancsak változatos afrikai koszttal. A folytatást is a szállodai étteremben találta meg a kínai vállalat: a főszakács révén az élelmiszerfúzióból akarnak erényt kovácsolni, de itt már a kenyai hagyományokhoz jól kapcsolódó, a történelmi kötelékeken is nyugvó európai ételeknek is helyük lesz a Soluxe International Group of Hotel & Lodge „ízpolitikájában”. 

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez