Szolgáltatásaik összekötéséről állapodott meg Tanzánia két távközlési cége, ezzel elérve azt, hogy az ügyfelek a pénzügyi tranzakciókat egyszerűbben és gyorsabban bonyolíthassák le. A kelet-afrikai Business Week számolt be arról, hogy a Tigo és Airtel cégek ügyfeleik mobil pénztárcával való fizetéséhez az egymás rendszereibe való átjárhatóságot megteremtették. Vagyis a mobil hálózati szolgáltatók lehetővé teszi, hogy ügyfeleik tudjanak küldeni és fogadni pénzt közvetlenül is. A múlt évben Tanzánia nemzeti pénzügyi integrációs programot indított, hogy a lakosság 2016-ig hozzáférhessen a pénzügyi szolgáltatásokhoz. Ebben az országos programban jelent előrelépést a távközlési cégek megállapodása, összehangolt új szolgáltatása.
Mobil buksza tanzániai módra
Fizetni, pénzt fogadni egyszerűbb és gyorsabb Tanzániában, miután két távközlési cég összekapcsolta rendszereit. Így a mobil pénztárcát nem csupán egy-egy hálózaton belül lehet használni.
(Visited 1 times, 1 visits today)