A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata, a Nestlé Közép- és Nyugat-Afrikában kampányba kezdett – ismertette a ghánai hírügynökség. A cég szerint a gyermekek fejlődésére károsan ható szoptatási gyakorlatot alkalmaznak igen gyakran az anyák, ezért a táplálkozással kapcsolatos nevelést egészségügy szakemberek munkába állításával, oktatási programokkal, a gyakorlati tudnivalók tanításával kívánja segíteni a vállalat egyebek között Ghánában. A Nestlé afrikai Nutrition Intézete orvosok, szülésznők, ápolók, tudósok és táplálkozási szakértők bevonásával a babák életének első 1000 napjában ajánlott szoptatási, táplálási ismereteket és módszereket népszerűsíti. Azt is, hogy az anyák a csecsemőjüket kizárólag anyatejjel táplálják. A csecsemők, anyák egészsége érdekében Nyugat-Afrikában azonban különös jelentőséggel bír, hogy dúsított, tápláló étel-kiegészítő termékekkel is találkozzanak a nők. A Nestlé – nemcsak a saját irodáiban – munkahelyi szoptatási szobák működtetését pártfogolja, s mert a világ e napokban tartja az úgynevezett szoptatási hetet, bebocsátatni igyekszik az apákat is a babák etetésére: jelenlétükkel is vállaljanak szerepet a gyermek gondozásában.
Ami jó a mamának, használ a babának!
Pártfogásába veszi a Nestlé a csecsemőiket anyatejjel tápláló édesanyákat. A Nyugat-Afrikában komoly üzleti pozíciókkal rendelkező cég kampányában a kismamák helyes táplálkozására is felhívja a figyelmet.
(Visited 1 times, 1 visits today)