Magyar világszenzáció Mesterséges Intelligencia forradalmasíthatja az energiaitalok világát – nemcsak a szerinte tökéletes receptúrát állította össze, hanem meg is kóstolta
Megszületett a világ első olyan energiaitala, amelyet teljes
egészében az A.I. (Artificial Intelligence, azaz Mesterséges Intelligencia) fejlesztett a HELL
ENERGY-vel. Az új íz minden elemét, szigorúan megválogatott összetevőit, designját és
marketing eszközeit is az A.I. tervezte, és meg is kóstolta.
A világhálón fellelhető hihetetlenül nagy mennyiségű információt, tudást az A.I. olyan sebességgel képes
feldolgozni, összefüggéseket feltárni, ami az emberek számára szinte felfoghatatlan. Birtokában van az
energiaitalokkal kapcsolatos átfogó ismereteknek is – beleértve azok összetevőit, eladási eredményeit,
egészségügyi kutatásokat, ajánlásokat, fogyasztói visszajelzéseket – sőt, elemzéseibe be tudja építeni a
legújabb trendeket és információkat is.
Amikor a HELL ENERGY megbízta az A.I-t egy új, a számára tökéletes energiaital kifejlesztésével, a
mesterséges intelligencia ezt az óriási mennyiségű információt feldolgozva alkotta meg az általa legjobbnak
tartott receptet. Az A.I. nem csak abból indult ki, hogy mit várnak el az emberek egy energiaitaltól, hanem
kiemelt célja volt, hogy minél jobb és finomabb italt hozzon létre.
Így az A.I., mint a világ jelenleg legintelligensebb entitása eszerint állította össze a szerinte tökéletes receptet.
Többek között vitaminokkal, aminosavakkal és gyógynövénnyel is gazdagította saját energiaitalát, és
gondoskodott az élelmiszeripari jogszabályok, pl. az EFSA (Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság) ajánlások,
valamint az NRV (ajánlott napi bevitel) betartásáról, optimalizálásról is.
Az A.I. három ízvariációt alkotott, és egy New York-i vállalat technológiája segítségével digitalizálta, azaz
meg is kóstolta mindhárom italát, majd prediktív intelligenciával, rengeteg adat és statisztika elemzése után
választotta ki, melyik íz a befutó. Így született meg a valóban egyedülálló, frissítő, gyümölcsös íz, a Tutti-frutti
& Berry-blast. Ez az első alkalom a világon, hogy a mesterséges intelligencia ilyen komplex termékfejlesztési
folyamatot hajtott végre az energiaital szektorban.
A receptúra szigorúan titkos, ennek levédésére is az A.I. adott javaslatot. A receptet csak egyetlen, magas
szintű biztonsági elemekkel ellátott számítógépen tárolják a HELL ENERGY szikszói gyárában, és a gépnek
otthont adó helyiség kialakítását is a mesterséges intelligencia tervezte. Természetesen biztonsági másolat
nélkül nincs igazi védelem, így a receptet egy svájci trezorban is őrzik.
Ezek után már meglepő lenne, ha az új energiaital csomagolását nem az A.I. tervezte volna. A doboz a
legújabb trendeket követi, fiatalos, menő, és amellett, hogy a HELL színvilágára épül, az A.I. belecsempészte
saját, digitális stílusát.
Mivel az új termék, a „HELL A.I.” valóban egy világszinten is rendkívüli és egyedülálló folyamat eredménye, a
vállalat munkatársai szerették volna, ha az új energiaitalt hagyományos körülmények között is tesztelik, éppen
ezért szigorú minőségellenőrzésen és kóstoltatáson (vakteszten) ment át. A siker az A.I.-t igazolta!
Az A.I. óriási perspektívát jelent a termékfejlesztés területén is, áttörte a korábban elképzelhetetlennek hitt
határokat, egy új szintet hozott az élelmiszeriparba. Azzal, hogy az A.I. az interneten fellelhető óriási
mennyiségű adathalmazt pár perc, pár másodperc alatt képes leválogatni, elemezni, az 1-2 éves – legjobb
esetben is fél éves – termékfejlesztési ciklust akár 1 hónapra rövidíti le. Valójában a folyamat összehangolt
munka eredménye, hiszen nem is egy, hanem különböző képességű A.I. rendszerek dolgoztak együtt a
fejlesztésen. Több mint száz A.I. létezik már a világon – mindegyikük más-más területen kiváló –, és éppen
ezek együttes működése garantálja a magas szintű innovációt.
Az új termék Szikszón, Európa egyik legmodernebb italgyártó gépsorain készül, és a már jól megszokott,
hagyományos csatornákon jut el a vásárlókhoz. Július közepétől hazánkban, ezt követően pedig a HELL több
mint 60 export országában is kapható lesz.