A Bulgari tervezi a pizsamát az Emirates utasainak

Persze nem mindenkinek: csak az első vagy a business osztályra jegyet váltóknak. Ők viszonyt igazi high tech pizsamában élvezhetik a még teljesebb luxust.

Ahogy a verseny élesedik a repülésben, úgy próbál mindinkább a pénzes utasok kedvébe járni a dubaji légitársaság. Luxusmárkákat vet be, legújabban a Bulgarival és VOYA-val karöltve. Az utóbbi egy exkluzív ír bőrápoló márka, melyet leginkább a világ legmenőbb fürdői és szállodái kínálnak a vendégeiknek.

A Bulgari nem sima pizsamákat tervezett a légi utasoknak – hogy tényleg kényelmes legyen az álmuk az égben, arról hidratáló ruhadarabok gondoskodnak. Ez az első ilyen pizsama a világon, a Hydra Active Microcapsule technológia segítségével óvja a bőrt a kiszáradástól repülés közben. Tartozik hozzá ugyanilyen papucs és szemmaszk is. Meg pihe-puha műszőrme takaró az elsőosztályú, finom, lágy paplan a business-utasoknak. Az előbbiek hétféle, finom bőrből készült neszeszerből választhatnak, a férfiak sötétszürke, a nők halványszürke színben. De az utóbbiaknak is nyolc különféle készletet terveztek, négyet a nőknek, négyet a férfiaknak – írja a Gulf News.

Az Emirates egyébként a profit 75 százalékos zuhanásával volt kénytelen szembesülni 2016 első felében – egyrészt az erős dollár, másrészt különféle kihívások miatt. Ez azonban nem fogja vissza a beruházásoktól – főként az utazási élmény terén kíván erősíteni, ennek a politikának a részét képezik a high tech Bulgari pizsamák is.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez