A tervek szerint a latin-amerikai kirendeltség lesz a cég újvilágbeli szolgáltató, értékesítési és marketing központja.
Az épületinformációs modellezési szoftvereket fejlesztő Graphisoft az Anzix S.A. vállalatot vásárolta meg, melyen keresztül elsősorban Chile, Peru és Kolumbia dinamikusan növekvő piacai felé kíván terjeszkedni a magyar cég.
Mivel a Latin-Amerikában Mexikót tartják a Graphisoft fő profiljának számító épületinformációs modellezés valamint az térségben felpezsdülő építőipar központjának, logikusnak tűnik a döntés, hogy a budapesti székhelyű vállalat Mexikóvárosban állítsa fel új főhadiszállását.
„Az elmúlt két évben elkezdett stratégiai fejlesztéseink kiemelkedő eredményeket hoztak Észak-Amerikában. A fejlesztési tervünk következő területe Közép- és Dél-Amerika, ahol hasonló bővülést és eredményesség-növekedést várunk a következő 24 hónapban” – Drajkó László, a Graphisoft amerikai piacokon történő értékesítéséért felelős alelnöke.
A magyar alapítású Graphisoft az Egyesült Államokban, Mexikóban, Németországban, Nagy-Britanniában, Spanyolországban, Japánban és Hong Kongban rendelkezik leányvállalattal, értékesítési hálózata a világ több mint 100 országára terjed ki. A cég 2007 óta a német Nemetschek-csoport tagja – írja a világgazdaság online.