A több mint százmillió felhasználót tömörítő közösségi portál külföldi terveiről az Elcomerci.pe perui digitális médiának beszélt Ilya Perekopsky, a cég igazgatóhelyettese.
“A célunk az első egymillió felhasználó megnyerése az oldalunknak, ha ez sikerült, megduplázni, esetleg megnégyszerezni a számot már gyerekjáték lesz, ha minden jól megy még a Facebook-ot is lehagyhatjuk “ – mondta Perekopsky, aki egy 60 fős vállakozói csoporttal érkezett a latin-amerikai országba, akik közt turisztikai, vendéglátóipari, kommunikációs és innovációs területeken érdekelet üzeletemberek is vannak.
Fernando González a VK Latin-Amerikáért felelős képviselője rámutatott, hogy 2014-ig félmillió, 2015-ig pedig legalább 2 millió új felhasználót szeretnének meghódítani a térségben.
A 2006-ban indult VK a második legnépszerűbb közösségi oldal Európában a Facebook után az Internetworldstats.com felmérése szerint.
A cég saját adatai szerint ezidáig 220 millión regisztráltak a VK-n melyen a felhasználók 67%-a Orosz anyanyelvű.