Az interneten hódít India első leszbi reklámja
Indiában először jelent meg egy olyan reklám, aminek szereplői nyíltan leszbikusok. Az online videóban a szülőkkel való találkozásra készülnek, flörtölnek, öltözködnek, és egymás érzelmeiről beszélnek.
A reklám, ami a „látogatás” címet viseli egy divatportál kollekcióját hivatott reklámozni. Pár nap alatt majdnem 500 ezren nézték meg, csak a YouTube-on.
„Megpróbáltuk elkerülni a homoszexuális emberekről képzelt sztereotípiákat. Egy női szereplő sem próbál túl férfias, vagy túl feminin lenni a videóban. Megpróbáltunk olyan őszinte érzelmeket belevinni, amit bármely más pár, vagy házaspár átél, mikor találkozik a szülőkkel”- mondta Avishek Ghosh, a reklám egyik alkotója.
„A reklámot a közösségi oldalakon (Facebook, YouTube stb.) már több mint 3 millióan nézték meg”- mondta Manish Aggarwal, a Myntra Fashion marketing igazgatója.
Az azonos nemű párok láthatósága az, ami aktuálissá teszi ezt a hirdetést- mondta LMBT (leszbikusok, melegek, biszexuálisok és transzneműek) jogi aktivista Row Kavi. „Ez egy merész videó, de a leszbikusokról szerte a világon hallunk híreket, ahol tehetik össze is házasodnak, és harcolnak a jogaikért. Ez az, amit a társadalom lát: az azonos nemű párok boldogan élnek, és van egy nagy réteg, ami elfogadja ezt”- mondta Kavi.
„Tavaly indult az a tendencia, hogy a Fastrack nevű indiai divatcég hirdetéseiben utalt a homoszexualitásra. Indiában ez a téma még mindig sokakat sokkol, és ez a hirdetés egy óriási előrelépést jelent. Ez dicséretes”- mondta a hirdetés ötletgazdája.