Igyon felnőtt pohárból – Itt a bugyipohár (18)
Ha a kiskorúak már kimentek a szobából, akkor beszélhetünk olyan felnőtt dolgokról, mint a női alakkal bíró pohár, melyen minden aggodalom ellenére bugyi van, és ami a legújabb sláger Japánban.
Sokan bírálják Japánt azért, mert rengeteg perverziónak adnak teret. Számos magazin, pornográf árnyalattal bíró anime és manga, rengeteg szexualitást bemutató tévéműsor jelenik meg, amit a nyugati erkölcs gyakran furcsának, sokszor felháborítónak tekint. Tudni kell ugyanakkor, hogy a japán társadalom számára a nyugaton megszokott erkölcsi és vallási normák nem játszanak akkora szerepet mint nálunk, így a szex sem számít akkora tabunak. Ez persze nem jelenti azt, hogy a szexualitásnak bárhol helye van. A japán felfogás ugyanis a mindent a maga helyén és idejében elv szerint él, vagyis nem mindig és nem mindenhol van helye a furcsa dolgoknak, de ahol lehet, ott bizony szabadjára engedik a fantáziát, és még a tettlegességig is fajulnak. Így lehet az is, hogy különböző szexualitáshoz köthető termékek is nagyon népszerűek lehetnek az országban.
Egy japán cég nemrégiben igen nagy sikereket könyvelhetett el magának, miután kiadott egy nadrág ihletésű italtartót, így most kijöttek egy másik „kevésbé ártatlan” alsóneműs dizájnnal. A japán internetes áruház a Dwango JP Store pontosan tudja, hogy mire van szüksége a népnek, így rögtön kétféle változat kapható az említett női alakkal bíró, alsóneműs pohárból.
Az egyik poháron egy szalagos fehér bugyi, a másikon egy fekete, pillangómintás bugyi található. A poharak egyébként abban is elég különlegesek, hogy mindegyikük kézzel készül, amit az ára is bizonyít. Egy pohár 8640 jen, azaz közel 20 ezer forint. Aki úgy gondolja, hogy neki ennyit megér, az abban is biztos lehet, hogy minden egyes darab egyedi.
A Dwango honlapján azt írja a termékről: „van egyfajta kontraszt a normál és a bugyipohár között, és az asztalon nagyon jól néznek ki egymás mellett. A felnőttekhez nagyon passzol.”
A termékre egyébként megrendelés esetén olykor hónapokig kell várni, és ne is álmodjunk arról, hogy ez eljut külföldre. Ez is azon különleges termékekhez tartozik, melyeket kizárólag a japánok élvezhetnek. Mi pedig hagyjuk a szexualitást a kelet ópiumának.
A cég szlogenjével búcsúzunk:
„Bugyival teli életet neked.”