High Five, ez a Coca-Cola friss dél-afrikai szlogenje. Az ehhez tartó grafikai elem pedig az államfő pártja szerint kísértetiesen hasonlít Morgan Tsvangirai ellenzéki szervezetének logójára. Mindkét grafikán nyitott tenyerek vannak. A ZANU egyik potentátja azt is helyesnek tartaná, ha a Coca-Cola megindokolná, hogy miért pirosak a kólás dobozok. A megbízható dél-afrikai Mail and Guardian-nek adott nyilatkozatában a párt információs igazgató-helyettese arra figyelmeztet, hogy az ország szuverenitását mindenkinek tiszteletben kell tartania, a kereskedelmi vállalkozások pedig ne keveredjenek politikai ügyekbe. A ZANU egy antiimperialista párt, amelynek nincs értékelhető kapcsolata az Egyesült Államokkal.
A kormányfő pártájának, az MDC-nek a tömör véleménye annyi, hogy a politikai ellenfél paranoiás lett. A Coca-Cola azzal védekezik, hogy már több mint egy évszázada a piros a cég színe, a reklámkampányt pedig a Dél-Afrikai Köztársaságra tervezték és nem Zimbabwére.