“Félreértés történt”- magyarázza most az ingatlanos cég, melynek hirdetése dührohamot váltott ki a szebbik nem körében. “Nem vagyunk árucikkek, akiket csak úgy reklám fogásként be lehet dobni a nagyobb üzleti siker érdekében!”
“Mi csak azt akartuk üzenni a reklámmal, hogy aki nálunk vesz házat, az olyan sok pénzt spórol, hogy abból marad elég a nászajándékra és az esküvőre. Így aztán a vásárló feleségül veheti a barátnőjét, aki így lesz ingyenes feleség”– magyarázkodott az ingatlanos cég szóvivője.
A reklám ettől függetlenül bombasiker Thaiföldön, ahol egyre nagyobb pénzt várnak el a lányos házaknál az esküvő előtt. A külföldiek is érdeklődnek, hiszen sok európai és amerikai nyugdíjas kezd második életet Thaiföld tengerpartján. Számukra egy ingyenes feleség remek szolgáltatásnak tűnik, ráadásul a múltban egyáltalán nem volt elszigetelt jelenség, hogy egy német, vagy amerikai nyugdíjas a ház megvásárlásakor csakugyan kapott egy “ingyen feleséget”.
Ma már más idők járnak Thaiföldön is, ezért az ingatlanos cég visszavonta sikeres és nagy port kavart reklámját.