A jelenséget “B-Styling-nak” nevezik, utalva a “fekete életstílusra”. A japán tinédzserek és fiatal nők ezzel egy olyan világban találják magukat, melyben jelen van a globálisan népszerű Hip-Hop, a lázadó természet, valamint a fekete, vagy afrikai-amerikai stílus. Ők amennyire csak lehetséges, pont így akarnak kinézni.
A fiatalok órákat töltenek a szolárium szalonokban, hogy a lehető legjobban hasonlítanak a példaképeikre. Jelentős mennyiségű pénzt költenek kapucnis pulóverekre, a megfelelő hajviseletre stb., hogy a fekete életstílusnak megfelelően éljék életüket.
Hina Hasunuma egy 23 éves “B-styler”, aki a Baba Shoop nevű hely dolgozója, mely egy divatos, trendi ruházati bolt. Az üzlet szlogenje: “Black for Life.”
Íme egy rövid dokumentumfilm az életmódról:
{youtube}Qe4AZRkFYE{/youtube}
A jelenség érdekes módon megmutatja, hogy a különböző kultúrák valóban nagy hatással vannak egymásra a globalizált világban. Egyes afrikai országokban a nők, akik széppé kívánják varázsolni magukat, fehérítik a bőrüket, melyet veszélyes anyagokat tartalmazó vegyületekkel érnek el.
Úgy tűnik, hogy a hip-hop globális felemelkedése azt diktálja, hogy az igazi szépség a fekete bőrben van.