A “Wakudoki” az nem más, mint az izgalom, amit akkor érzünk, mielőtt valami nagy dolgot készülünk tenni. Ez az érzés a mellkasban alakul ki, mielőtt kérni szeretnénk valami nagyot, vagy amit a bungee jumping ugrás előtt érzünk, vagy amikor hirtelen a dzsungelben meglátunk egy gorillát. Erről szól az együttes új videoklipje, a Jungle Wakudoki.
▼ Csak haladunk a dzsungelben. Hív a természet, a férfi kiszáll a kocsiból. Kínos ugyan, de “Menni kell!” Futás a bokorba.
▼ Meglepi egy (meglehetősen meglepő) gorilla.
▼ Waku-DOKI!
A “wakudoki” legfontosabb lépése a tenyér csapkodása a mellkason, ami egyfajta gesztus Japánban, mely szimbolizálja a szívdobogtató érzéseket, az izgalmat. “waku waku Doki Doki.” (Dokidoki=szívdobogás)
A “Jungle Wakudoki” lenyűgöző 1,4 millió megtekintéssel büszkélkedik jelenleg a YouTube-on. A videó július 13-án jelent meg, azt követte augusztus 24-én a második reklám, a “Beach Wakudoki.”
Ott a wakudoki tánc, a kipróbált és tesztelt közönség, valamint a mindig nyerő formula, a “bikinis lányok” jelennek meg tengerparti környezetben. A “Beach Wakudoki” valójában egy kicsit kevésbé merész, mint a dzsungel párja.
Mindkét videó része annak a táncversenynek, melyet a Toyota Asia Pacific futtatott a nyáron, amely arra kérte a rajongókat, hogy töltsenek fel videókat, melyen a Wakudokit táncolják. A győztes versenyzők utat nyernek Tokióba, összesen 8 országból: Indonézia, a Fülöp-szigetek, Malajzia, Thaiföld, Szingapúr, Vietnam, India, és Pakisztán. A nyeremény két személyre szól.
Nem tudjuk, hogy miért ezen országok szerepelnek a listán, de az biztos, hogy a Toyota mindenkit arra invitál, hogy bárhonnan, csupán a móka kedvéért, töltsenek fel videókat.
A mindenki mindenhol táncoljon japán koreográfiákat nem újdonság ugyan, de kevésbé jellemő, hogy külföldi országokat vonnak be. Az AKB48 „Szerelmes szerencsesüti” című dalára nem csak az ország lakossága, de számos TV-csatorna dolgozója is készített videót.
{youtube}PJ3aXcoDoiM{/youtube}