A portál hazai és nemzetközi híradásokat idéz, melyek szerint az óriásvállalat a Facebookot hirdetési felületként használó kínai vállalatok segítésére nyitná meg legelső szárazföldi kínai irodáját. Hogy az pontosan mikor kezdené meg működését, egyelőre nem lehet tudni, a sina.com szerint akár már idén sor kerülhet rá, a legvalószínűbb pedig, hogy a kínai fővárost, Pekinget választják majd székhelyéül.
A Facebook Kína különleges igazgatású területén, Hongkongban már tart fenn hasonló “kirendeltséget”, igaz, ott nem blokkolják a közösségi portált. A 40 fős hongkongi irodából történik jelenleg a szárazföldi hirdetők kiszolgálása is, ám az nem tud lépést tartani az érdeklődők számának növekedésével.
Történik ez így annak ellenére, hogy Kínában 2009 óta blokkolják a Facebook elérését, a platform ugyanis nagyszabású gyűlések, társadalmi zavargás, tüntetések szervezésének fórumaként szolgálhat. A kínai kormány elsődleges célkitűzése a társadalmi rend fenntartása.
A tiltás ellenére mind több kínai vállalat hirdet a közösségi portálon, így a Tsingtao sör, nagyobb kínai ruhamárkák, elektronikai termékek gyártói, amelyek globális terjeszkedést tűztek ki célként. Az oldalon számos kínai híresség és szervezet is üzemeltet rajongói oldalt, hogy nyugati és térségbeli – japán, koreai, délkelet-ázsiai – rajongó bázisát ellássa hírekkel.