Japán mindig is odafigyelt arra, hogy amit el akar adni, meg akar mutatni azt mindig stílusosan, hatásosan tegye, sokszor kielégítve minden igényt, melyet a japánok elvárnak a televíziótól.
Sokszor előfordul, hogy egy-egy alkotás bizony művészi szintre emeli a reklám fogalmát és bizony arra késztet minket, hogy érzelmeinket ne tudjuk visszafogni.
A lenti reklámban nyitó jelenete egy esküvő, ahol a menyasszony édesapja, akivel nem éppen rózsás a viszonya a leendő feleségnek, egyfajta üzenetet intéz lányának. Nem akárhogyan. Zongorázik neki. Ez alatt pedig megtudhatjuk mi is történt, ami miatt megromlott a kapcsolat.
{youtube}-09dRyIG9bU{/youtube}
A Tosando Music pontosan tudta mivel mondja el a végső üzenetet.
音楽は、言葉を超える。
A zene túl lép a szavakon.
Ha ezt szebban akarnánk fordítani mondhatnánk: Ami többet jelent minden szónál, a zene.
A mondani való a helyén van, a történet kerek, a kivitelezés professzionális. Mi kell még?
Ez a bizonyíték, hogy nem kell másfél óráig végigülnünk egy fimet, hogy egy történetet elmondjunk és hassunk az emberekre.
A lány az elején még magában még azt kérdezi: Miért? Miért ezt a dalt? Később abban a pillanatban, amikor az apa a darab egyik részénél elbizonytalanodik, lánya már kitartásra biztatja.
Vannak dolgok, amik nem változnak, de néha egy gesztus, egy dal mindent megváltoztat.