Újabb furcsa japán reklám

Keresse meg a jelentését! Megtalálhatja.
Már korábban említettük, hogy a japán tv-reklámok nem feltétlenül ablakok a kultúrára, szóval ne vegyük túl komolyan.

 

 

 

 Posztmodern Szamuráj leves, a Nissin

Ez az egyszerű termék hasonló marketinget kapott, mint korábban a Samuride energiaital, mely okosan próbálja bemutatni a párhuzamot (a pantomim és koreografált csoportok viselkedése) a kulturálisan legendás szamuráj világ és a modern, bálványimádó, sikoltozó, tésztaevő kislányok és japán fiatalok között.

Oké, rendben, ez egy másik furcsa csavar, de őszintén szólva az átlagos japán néző kuncog, vállat von és úgy találja, hogy ez megint egy furcsa, megmagyarázhatatlan reklám, csakúgy mint a világ többi részén.

Azonban a kultúra legendás pilléreit, a romantikus szamuráj életmódot ily módon összefüggésbe hozni a mai gazdag, elkényeztetett fiatalok világával, akik a popkultúra bábjai nos, ez talán valóban sértő lehet néhány önérzetes japán idős ember számára.

Az régi és a modern japán kultúra jelenléte és azok megítélése Japánban komoly társadalmi kérdés lehet, de ahogy a fiatalokat ismerjük, ők mára sokkal inkább olyan irányba mozdulnak, melyet az idős korosztály nem néz jó szemmel. Ha a dolgot viccként fogjuk fel, mondhatnánk azt is, hogy a fiatalok talán tarthatnak az idősek haragjától, hiszen köztudottal Japánban elég idős kort élnek meg az emberek.

{youtube}jCTaMe66GmA{/youtube}

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez