Zenekar reklámozza a zöldséget

Óriási propaganda kampányt indít az önkormányzat, mert a tokiói piacon még mindig nem fogy a nukleáris katasztrófa környékéről származó zöldség. Ha meg is veszik, jóval kevesebbet fizetnek érte, mert Fukushima neve még mindig nagyon rosszul cseng Japánban, csaknem három évvel a katasztrófa után.

Fukushima 1,7 milliárd jent, vagyis 16,6 millió dollárt költ arra, hogy megnyugtassa a japán polgárokat, immár nem veszélyes az a zöldség, amely az atomerőművek környékéről származik. Erősen kétséges, meghozza-e az eredményt a hatalmas összeg. A tokiói piacon még mindig csak áron alul lehet eladni az atombaleset vidékéről származó terméket. A vásárlók jelentős része sajnos joggal tart a sugárfertőzéstől Joggal. A fukushimai atomerőművet üzemeltető cég, a Tepco ugyanis többször hazudott a sugárzással kapcsolatban és ezt nehezen felejtik el Japánban. Fukushima most egy pop együttest szerződtetett, aki állítólag sikerrel győzködi a japánokat. A hatalmas összeg azt mutatja, Fukushimában is tisztában vannak vele, a közvélemény aggodalmait nem lehet semmibe venni. Kérdés persze, hogy a sugárzás ellen mennyire véd meg a propaganda.

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez