A “csak erős idegzetűeknek” felhívást most tényleg vegyék komolyan, Kedves Olvasók! A hátborzongató videót szerkesztőségünkben sem merte mindenki megnézni! Pláne nem teljes hangerőn!
Egy japán gumiabroncs-gyártó cég rukkolt ki egy olyan reklámmal, amely méltán pályázhatna a világ legijesztőbb hirdetésére. A horrormarketing megálmodói ezzel a szöveggel “csábítják” a nézőket magukhoz: “Kérjük, ne nézze meg, ha szívbeteg vagy bármilyen idegrendszeri problémái vannak! Cégünk nem vállal felelősséget semminemű sérülés vagy baleset miatt” – ezzel a felvezetéssel kezdődik a kisfilm, amelyet, aki csak látott, többé nem felejt el.
A Twitteren és a Weibón is egyre több a komment, egyöntetűen állítják a felhasználók, hogy szó szerint kiugrottak a bőrükből az ijedtségtől, miután végignézték a rémületes reklámfilmet.
Ilyen és ehhez hasonló megnyilvánulásokat olvashatunk: “Soha nem láttam ennél ijesztőbbet!”, “Kegyetlen, kiugrottam a fotelből”, “Aki egy kicsit is félős, tényleg ne nézze meg!”
A reklám egyébként olyan fokon vált ki sokkos állapotot a nézőkből, hogy a többség nem figyeli azt sem, mennyibe kerül az ily módon reklámozott gumiabroncs, és remegő lábbal rohan, és megveszi azt.
A sokkoló kismozi egyébként úgy kezdődik, hogy a sötét éjszakában egy autó halad a sűrű hóesésben, majd a távolban megjelenik egy kísérteties alak. Az autó megáll, és akkor…
Nézzék meg a többit, Kedves Olvasóink, persze csak ha van merszük, és nem szívbetegek!
{youtube}jGFWEoCGhi8{/youtube}