A koreai mobilóriás nettó profitja a júliustól szeptemberig tartó időszakban 8,24 trillió won, mintegy 1700 milliárd forint volt, ami 26 százalékos emelkedés a múlt év hasonló időszakához képest. Ezzel együtt az üzleti eredmény is nőtt – az meghaladta a 10 trillió wont. A növekedést első sorban az okostelefonok eladása húzza. A Samsung – ellentétben legfőbb riválisával az Apple-lel – nem csak a felső, hanem az alsó, középső kategóriában is erős. Piaci elemzők ugyanakkor arra figyelmeztetnek, hamarosan telítődhet a piac, és egyre erősebb a verseny is, amibe az amerikai óriáson kívül egyre komolyabban szeretnének beszállni a kínai gyártók. A Samsung igyekszik elkerülni ezt a csapdát – amibe nem is olyan rég a Nokia és a RIM is bekerült – innovatív technológiák és termékek piacra dobásával elkerülni. nemrég mutatták be a cég okosóráját, és legalább néhány hónappal, megelőzték az LG-t az első hajlított kijelzős mobil piacra dobásával is.
Negyedével nőtt a Samsung profitja
A koreai gyártó kemény versenyben állja a sarat az amer5ikai és kínai konkurrenciával szemben.
(Visited 1 times, 1 visits today)