India rohamosan növekvő felső osztálya , az indiai milliárdosok száma bizonnyal indiokolja a luxusautók vásárlásnak lehetőségét. Korábban nekik is leginkább a hazaival kellett beérniük, mert Indiában nagyon sokáig szinte lehetetlen volt külföldi autóhoz hozzájutni. ma már ez nem így van, és egyre többen is engedhetik meg maguknak a jó kocsit. Az utak minősége azonban továbbra sem indokolja, hogy olyan autókkal rohangásszanak, amiknek a végsebessége bőven 200 fölött van. Autópályák nem nagyon vannak, és ha vannak is teli vannak vánszorgó kamionokkal, buszokkal. A fekvőrendőrökről nem is beszélve.
Az indiai fekvőrendőrök még a magyar kollégáiknál is jobban hánynak fittyet a szabványokra. Indiában, országúton teljesen normális dolog a kanyar előtti fekvőrendőr. A cél a sebesség mérséklése volt. A valóságban viszont annyit értek el vele, hogy az elnézett kanyar észlelésekor már BIZTOSAN a levegőben legyen az első kerék és ne kelljen a Föld amúgy is fogyóban lévő kőolajkészletét, mentőautóban való felhasználással pocsékolni. Olyan sebességgel érjük el a sarki kókuszpálma törzsét, hogy esélyünk sem marad a túlélésre. Motoron persze még gyorsabb a halál egy ilyen szituációban.
További érdekes indiai autós hírek a blogon.