Igazán Ázsia!-magyaroknak is

Az eddigi években általában 4-5000 magyar jutott el évente Malajziába, ami igazán nem sok, különösen, ha azt vesszük figyelembe, hogy az ázsiai ország immár a világ tíz legkedveltebb célországa között van. A Maláj Idegenforgalmi Hivatal az elkövetkező években két számjegyű növekedést vár- és ezért marketingoffenzívába kezdett hazánkban.

“Igazán Ázsia!” – hirdeti a Maláj Idegenforgalmi Hivatal jelmondata, és ebben azért nem kevés igazság is van. A délkelet-ázsiai országban szinte mindent megtalálhatunk, amit másutt Ázsiában. Élnek itt kínaiak, és indusok (meg persze malájok), vannak hipermodern nagyvárosok felhőkarcolókkal, bájos gyarmati hangulatú városkák,  és hosszúházakban élő, fúvócsővel vadászó dzsungellakók, muszlimok, buddhisták, keresztények (egymással békében), hűvös fennsíkok, és forró őserdők. A három Magyarországnyi területű, 28 milliós országba 2012-ben már több mint 25 millió turista érkezett, ezzel a világ tíz legkedveltebb célországa közé került. A térség egyik legfejlettebb országa azért is vonzó a turistáknak, mert a magas – gyakran az európainál is magasabb – szolgáltatási színvonalhoz alacsony  (nagyjából a hazai színvonalnak megfelelő) árak társulnak. Míg kontinensük nyugati feléből már százezrek választják évente Malajziát, addig a magyar utasok száma az elmúlt években sosem érte el az ötezret, ez pedig alig harmada például az évente Thaiföldre utazó magyarok számának.  Maizan Ahdmad asszony, a Maláj Idegenforgalmi Hivatal frankfurti kirendeltségének vezetője szerint elsősorrban annak köszönhető, hogy Bangkok Budapestről sokkal könnyebben, olcsóbban elérhető mint Kuala Lumpur. Bár az elmúlt években többször is felmerült, hogy az Air Asia, Malajzia, és egyúttal Ázsia legfontosabb fapados társasága közép-európai célállomásokat is kiszolgál majd, a tervek sorra véreztek el – sőt londoni és párizsi járatokat is megszüntették. Mindazonáltal Ahmad asszony reméli, hogy a Visit Malaysia Year 2014 kampányával sikerül elérni, hogy egyre többen jussanak el hazánk fiai közül is malájföldre.  

1.Christine Martin a frankfurti Tourism Malaysia marketing vezetője és Mrs. Maizan Ahmad az iroda igazgatója

Mrs. Maizan Ahmad a frankfurti Tourism Malaysia iroda vezetője

2.Mrs. Maizan Ahmad a frankfurti Tourism Malaysia iroda vezetője

H.E. Kamilian Makson Malajzia nagykövete

3.H.E. Kamilian Makson Malajzia nagykövete

4sdsadasfsdfds

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez