Hivatalosan a Yahoo nem nyilatkozott, de a piaci versenyben mind jobban lemaradt a vetélytársai mögött. A kínai cenzúrával is akadtak gondjai a Yahoonak, amelynek szokatlan volt az az ellenőrző szerep, melyet a hatóságok gyakorolnak Kínában a sajtó felett. Ennek ellenére a kínai Twitter, a Weibo messze megelőzte a Yahoot, bár mindenki tudja Kínában, hogy erősen cenzúrázzák a Weibot, míg a külföldi cégekkel szemben “udvariasabbak” a cenzúra emberei. Az Alibaba sztár a világhálón Kínában, így a Yahoo egyáltalán nem biztos, hogy rosszul jár azzal, ha nem a saját nevében, hanem az Alibabán keresztül juttatja el üzeneteit a kínai publikumhoz. A kínai a világ legnagyobb internetes piaca, elvben 500 milliónál több embernek van hozzáférése a világhálóhoz, és ez a szám állandóan növekszik Földünk legnépesebb országában, Kínában.
Yahoo vég Kínában
Aki a Yahoot keresi Kínában, az ezentúl az Alibabát találja meg. Az érdeklődőket automatikusan átirányítják az Alibabához, melyben a Yahoo-nak jelentős részesedése van.
(Visited 1 times, 1 visits today)