Az ügyeltről tavasszal jött létre elvi megállapodás, és most hagyta jóvá a külföldi befektetéseket felügyelő indiai testület. Az Etihad Airways 24 százalékos tulajdonrészhez jut a régóta „betegeskedő” Jet Airwaysben. Ez az első véglegesített üzlet az indiai hazai légiközlekedési szektor megnyitása óta. A jóváhagyás nem volt zökkenőmentes. Az Etihad végül is beérte kevesebb igazgatótanácsi hellyel, mint amennyi a 379 milliós befektetés révén megilletné. Elfogadta azt is, hogy a tulajdoni szerkezet további változásához az indai kormány jóváhagyása kell. Ha a felek között jogi vita támad, az csakis indiai bíróság előtt folytatható le.
De a hatalmas tőkeerővel rendelkező Etihadnak még így is megéri, hiszen az 1,2 milliárdos India a világ egyik legígéretesebb légiforgalmi piaca. Még akkor is, ha az indiai társaságokat rosszul menedzselik és szinte mindegyik a csőd szélén van. Ezért döntött az indai kormány a légiforgalmi piac megnyitásáról, külföldi tőke és hatékonyabb menedzselés nélkül nem képzelhető el az indai légiközlekedés fejlesztése.