Az Etihad Airways24 százalékos tulajdonrészt szerez a Jet Airways indiai fapados légitársaságban. Az emirátusi légitársaság 379 millió dollárt szán az üzletre. Amely hosszútávon jövedelmezőnek ígérkezik. Indiában egyre nagyobb az igény a megfizethető belső légi járatokra. Az indiai légi közlekedési vállalatok mégis a csőd szélén állnak. A legnagyobb gondok a két állami légitársaságnál vannak, de a négy magáncég közül is csupán csak egy, az Indigo nyereséges. Az okok – a hagyományos bürokráciától a rossz menedzselésig – számosak. Az indiai kormány mindenesetre rájött: csak a külföldi tőke becsábításával lehet életre kelteni ezt a hosszútávon nagyon is virágzónak ígérkező üzletágat. A légiközlekedési piac megnyitása a Manmohan Singh vezette, Kongresszus Párt-i többségű kabinet második legfontosabb reformlépése, a nagy külföldi áruházláncoknak megadott üzletnyitási jog után. (BBC)