Egy rijádi gyorsétterem tulajdonosa nem mindennapi ajánlattal és kedvezménnyel igyekezett népszerűsíteni az éttermét és több vendéget magához csalogatni. Azt ígérte ugyanis, hogy annyiszor csökkentik az egyik burger menü árát, ahányszor gólt lőnek a brazil-német elődöntőben. Azonban azt senki se gondolta volna, hogy csak úgy röpködni fognak a gólok és a végeredmény 7:1 lesz. Az alkalmazottak először abban bíztak, hogy nem fog a visszájára fordulni a reklám, de nem volt ilyen szerencséjük. A meccs végén a kiválasztott menü már tizenhatod annyiba került, mint amennyi a mérkőzés elején volt.
A közösségi oldalakon, mint a Twitter és Facebook azonnal terjedni kezdett a nem mindennapi ajánlat, s a környéken élők megindultak a burger felé. Volt, aki harminc kilométert utazott emiatt. „Még szerencse, hogy ramadán van és a napfelkeltétől kezdetét veszi a böjt, mert különben tönkrementem volna.” – panaszkodta a tulajdonos.
„Fogalmam sincs, hogy mit érezhettetek a tulajdonosok. Ilyen katasztrófára és nyolc gólra senki nem számított. De legalább a szegényebb szaúdiak jókat ehettek még napkelte előtt, s így biztos, hogy számukra örökre emlékezetes marad a német-brazil elődöntő.” Egy másik blogger szerint pedig nemcsak a brazil drukkerek szörnyülködtek harmincadik percben, hanem az étterem alkalmazottai is, persze más okokból. Azonban a kampány nagyon bejött az üzletlánc vezetőjének: hasonló akciót ígért a Hollandia és Argentína elődöntőjére is.