Az első az lesz, hogy részvényei ötven százalékát eladja a japán piac második legnagyobb kiskereskedelmi cégének, az Aeon csoportnak. Ezután a Tesco még negyven millió fontot befektet a közös vállalkozásba, majd végleg távozik. Ennek pontos menetrendje még nem ismert. A Tesco 2003-ban jelent meg a japán piacon és tavaly jelezte először, hogy a „szigetországi kaland” a végéhez közeledik. Philip Clark ügyvezető igazgató ennek ellenére sikerekről beszélt és köszönetet mondott a cég japán alkalmazottainak, akik különösen az utóbb időben végeztek remek munkát. „Örülünk, hogy sikerült megállapodni az Aeonnal, ez lesz a legjobb megoldás alkalmazottainknak, a részvényeseknek és vásárlóinknak is – mondta a Tesco japáni részlegének ügyvezető igazgatója.(BBC)
Távozik Japánból a Tesco
Japán, Tokió – A brit áruházlánc két lépcsőben vonul ki a japán piacról.
(Visited 1 times, 1 visits today)