7,6 milliárd eurós veszteség a 2011-12-es pénzügyi év mérlege a Panasonicnál. A hazai piacon 8- külföldön 12 százalékkal esett vissza a Panasonic termékek eladása. A Sony után tehát a másik japán elektronikai óriás is nehéz évet tud maga mögött. A Panasonic hazai üzemeit is sújtották a természeti katasztrófák, a földrengés és a cunami. Thaiföldi gyárai pedig az árvíz miatt tartottak kényszerszünetet. Csökkent az európai piacok felvevő képessége is és az erős jen sem segítette a kivitelt. De a Panasonic bizonyos értelemben tudatosan áldozta fel a tavalyi pénzügyi évet. A cég nagy átszervezésbe, technológiai átalakításba kezdett a korszerűsítés jegyében. És ez eleinte óhatatlanul áldozatokat követel. De az áprilisban elkezdődött új üzleti évre már szerény mértékű profitot és az eladások növekedését prognosztizálja a cég vezérkara.(Le Monde)