Az Audi vezérigazgatója büszkén közölte, hogy még soha ilyen jó negyedévük nem volt Kínában: 40 százalékkal nőtt az eladott autók száma, amely elérte, sőt meghaladta a 90 ezret!
A BMW is újabb rekordról számolt be, 75 ezer autót sikerült eladniuk az év első három hónapjában. Ez 28%-os növekedést jelent. Ehhez képest a Mercedes – Benz „csak” 19%- os növekedést produkált, de így is több mint 51 ezer autót sikerült eladnia a kínai piacon.
Persze a német autót Kínában továbbra is elsősorban a Volkswagen jelenti. Ezt a kínaiak jelentős része már nemzeti terméknek tekinti, hiszen a német cég már évtizedek óta jelen van Sanghajban és ottani közös vállalkozása egy kínai céggel rendkívül sikeres: a Volkswagen évek óta az első a kínai piacon, amely méreteit tekintve már megelőzi Amerikát is, és jelenleg a világ legnagyobb autós piaca.
(Visited 1 times, 1 visits today)