A Tata Motors egyelőre nem különösebben sikeres az autópiacon, az általuk gyártott Nano, amelyik a világ legkisebb autója címmel büszkélkedik, teljes kereskedelmi kudarc. A svéd SAAB megszerzése nyilvánvalóan bővítené a skálát. A SAAB 2011 decemberében jutott végképp csődbe, de már a megelőző két évben kétségbeesett tárgyalásokat folytatott külföldi partnerekkel egy tőkeinjekció reményében. Egy kínai céggel a megállapodás küszöbére is jutottak, ám azt végül megtorpedózta az amerikai General Motors. Az óriáscég, amely a SAAB régi tulajdonosa volt, ragaszkodott ahhoz, hogy a know how- t ne adják át a kínaiaknak. Így viszont a kínai fél elállt az üzlettől.
Most a Tata Motors -on kívül még ketten pályáznak a SAAB- ra: a Youngman nevű kínai cég és az ugyancsak indiai Mahindra és Mahindra- írja India legbefolyásosabb pénzügyi lapja, a Financial Express.
(Visited 1 times, 1 visits today)