Kovács Tamás Iván szerint hazánk központi fekvése legversenyképesebb adottságainak egyike. Négy fontos közlekedési folyosó fut keresztül Magyarországon, így minden adott ahhoz, hogy Európa kapujaként és a közép-kelet-európai régió logisztikai központjaként működjön akár India, az indiai vállalkozások számára is. A magyar piacon már jelen vannak a világ legnagyobb logisztikai ellátói, és a megbízható, rugalmas, magas színvonalú szolgáltatásokat versenyképes áron nyújtó, magyar tulajdonú vállalatok is–hangsúlyozta az államtitkár. Hozzátette: korszerű raktározási és ipari adottságai miatt Budapest hagyományosan a logisztikai tevékenységek fókuszában állt, eddig 1,6 millió négyzetméternyi területen több mint 30 modern logisztikai és raktározási parkot létesítettek a főváros 30 kilométeres körzetében. Magyarország stratégiai jelentőségét fokozza, hogy az újonnan csatlakozott uniós tagállamok között itt található a legfejlettebb, leghosszabb, több mint 1300 kilométeres gyorsforgalmi úthálózat. A fő közlekedési folyosók mentén zajló, intenzív építési munkálatok eredményeként az autópályák és a főútvonalak elérték vagy rövidesen elérik a határokat, gyorsabb és biztosabb szállítást lehetővé téve – emelte ki Kovács Tamás Iván. A Rising India in Central Europe konferenciát a CoSignum
Eco-Innovation szervezte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, a Nemzetgazdasági Minisztérium, a Külügyminisztérium, a Nemzeti Külgazdasági Hivatal és az Indiai Nagykövetség támogatásával.
(Visited 1 times, 1 visits today)