A “Cards Against Humanity” című kultikus kártyajáték készítői lepték meg a rajongókat a doboz ürülékkel, a nagy karácsonyi vasárnapi őrületre időzítve.
Miközben az amerikai kereskedők a szokásoknak megfelelően hatalmas leárazásokkal bírták rá vásárlásra az embereket a Fekete Pénteken, a “Cards Against Humanity” (CAH) készítői a polgárpukkasztó játékuk szellemének megfelelő akcióval csábították a rajongókat. A politikai korrektséget sutba dobó, és egyben őrülten vicces játék készítői ugyanis egy nagy lószart kínáltak a Fekete Pénteken. Egészen pontosan “bikaszart”, ami angolul “bullshit” és ami egyben átvitt értelemben nagyjából ugyanazt jelenti, mint a magyar “lószar”.
A cég a weboldaláról az összes normális termékét levette, és semmi mást nem lehetett megvásárolni, mint “szó szerint szart”. Méghozzá 30 ezer doboznyit, igazán jutányos, dobozonkénti hat dolláros áron. És láss csodát, a szép fekete dobozban kínált “termékből” mind a 30 ezer darab el is fogyott – monda el a Business Insidernek a játék készítője, Max Temkin. Ezt egyébként a weboldalukon is közölték, hozzátéve: “Éljetek a legnagyobb pénzmegtakarítással, és ne vásároljatok semmit.”
A CAH Facebook-oldalán egyébként többen is feltették kérdést, hogy akkor most tényleg csak ürüléket tartalmaz a doboz, és válaszában a cég megerősített mindenkit, hogy tényleg az van benne, amit ígérnek: kaki és semmi más. “Ha megveszed a kakit arra számítva, hogy valami mást találsz benne, akkor egy értékes élettapasztalattal leszel gazdagabb, mindössze hat dollárért” – közölte Twitter-oldalán Temkin.
A cég tavaly is egy hasonlóan őrült akcióval hívta fel magára a figyelmet. Akkor a Fekete Péntek szellemének pontosan az ellenkezőjét csinálták, és öt dollárral megemelték a játék árát, és ez be is jött nekik, ugyanis jelentősen nőtt az eladás.
Fotó: (CAH)