Besegít az AIDS elleni harcba az Apple

A kaliforniai óriáscég az AIDS világnapján, vagyis ma fogja vörösre váltani a logóját, hogy ezzel jelezze: támogatja a (RED) nevű jótékonysági szervezet kezdeményezéseit.

Természetesen nem ennyiben merül ki az Apple támogatása, sőt, állítólag ez lesz a cég eddigi legnagyobb jótékonysági akciója. Már november 24-től tart a kezdeményezés, melynek értelmében minden vásárlás az App Store-ban, vagy bármilyen Apple termék megvásárlásának egy része a (RED)-nek megy.

Az akció egészen december 7-ig tart, addig is 25 népszerű applikáció teljes bevételét a jótékonysági cégnek ajánlják fel. A vásárlók meg kaphatnak egy különleges (RED) ajándékkártyát is, amivel az iTunes-ban válogathatnak a kijelölt zenék között.
“Az Apple teljes mellszélességgel a (RED) mögött van, ugyanis szerintünk a legnagyobb ajándék, amit adhatunk, az élet” – mondta Tim Cook, az Apple vezérigazgatója. – “Már nyolc éve működünk együtt, ez alatt pedig mindenki, aki vásárolt tőlünk, segített abban, hogy tegyünk valamit az AIDS ellen.”

A (RED)-et Bono és Bobby Shriver alapította. Az Apple segítségével már több, mint 275 millió dollárt sikerült összeszedniük a jó cél érdekében, ami nem más, mint hogy egy teljesen AIDS mentes generáció nőhessen fel.

 

Kép: Europress Getty Images

(Visited 1 times, 1 visits today)

Szóljon hozzá ehhez a cikkhez