Az egyes csapatokhoz köthető üzenetek is megnövekedtek a meccsek idején, így például az amerikai csapat játéka idején tízszer annyi volt a keresés a térségben, mint máskor.
A twitter is nagy számokkal dolgozott: 32 hivatalos oldalt hoztak létre a mundiálon résztvevő csapatok és az utolsó, aki regisztrálta magát, éppen Irán volt, amely a @TeamMeliran címen nyitott twitteroldalt. Az oldalon egymás érték a bejegyzések: amikor Argentina Messi góljával fémjelzett meccse zajlott, 5,4 millió bejegyzés született az eseménnyel kapcsolatban.
A mostani összesítés szerint a legtöbb twitterbejegyzés a brazil-horvát meccsen született, ami 12,2 millió üzenetet jelent. Ez a szám azonban alaposan alatta marad az Oscar-díj átadása idején tapasztalt 19,1 millió bejegyzésnek. Ez persze annak is köszönhető, hogy míg az Oscar-gála 12 órán keresztül tartotta éberen az érdeklődőket, a focimeccs ennek csak egy töredéke volt időben.
A facebook sem maradt el az összesítés készítésében: a vezetés a házigazda Brazíliáé, náluk született a legtöbb FB kapcsolat, bejegyzés, posztolás. A következő ország az Egyesült Államok, majd Nagy-Britannia és őket Indonézia és Mexikó követi. Indonéziának még csapata sincs a Mundiálon, meglepő tehát a nagy érdeklődés a játék iránt. Zuckerberg birodalmának összesítése szerint a Mundiál a legnagyobb sportesemény a FB-on: a 141 millió felhaszáló 459 milliószor léptek kapcsolatba egymással az esemény kapcsán.
A fenti adatok a foci Vb első hetének adatait tükrözik és valószínűsíthatő, hogy a döntők idején sokkal nagyobb lesz az aktivitás a közösségi hálókon. A Szocsi téli olimpia idején 45 millióan küldtek 120 millió üzenetet vagy posztot. Az Oscar itt alatta maradt a sportnak, 11,3 millióan 25,4 milliószor nyúltak a billentyű után a Facebookon.