A Harbin Aircarft Manufacturing Corporation által gyártott H425-ös az Aerospatiale, az Eurocopter és az Airbus által fejlesztett 365N2 Dauphin nemzetközi piacra szánt kínai licensze, amelyet Z-9es típusjelzéssel üzemeltet a kínai légierő és HH/MH-65 Dolphin néven az USA parti őrsége.
A kínai és a bolíviai fél még 2011-ben írt alá egy 108 milliós szerződést a hat darab H425-ös megvételéről, amely üzletet egy 300 millió dolláros Kína hitelkeret részeként hozta tető alá Peking és La Paz.
A hat forgószárnyas 2014 márciusában érkezik meg Bolíviába, egy csúcstechnológiát képviselő szimulátor kíséretében. A bolíviai légierő szerint a helikopter 14 utast szállíthat és a számítások szerint nem okoz majd gondot a tengerszint felett akár 3-4 ezer méter magasan fekvő repülőterekről üzemeltetni a H425-öst.
A H425-ös NVG, azaz éjjellátó kompatibilis pilótafülkével került leszállításra, két tonnányi külső felfüggesztményt vagy 1200 liter vizet szállíthat.
A hat helikopterrel megalakulhat a bolíviai fegyveres erők első forgószárnyas repülőszázada, amelyet a korábban vásárolt két kis Robinson R44-essel együtt a szárazföldi haderőnem vezérkara alá rendelnek.