Pócsik László csapatfőnök elmondása szerint kicsit kapkodósra sikerült a rajtjuk a nagy forgalom miatt. „Gyakorlatilag hat másodperccel érkeztünk oda hamarabb, mint a rajtidőnk, úgyhogy épp csak egy bukósisak-felkapás volt és padlógáz” – mesélte a 405-ös rajtszámú Uniqa Safety Car pilótája, megjegyezve, hogy ezzel némileg meg is nehezítették a saját dolgukat. „Az országúti keréknyomással sikerült bemennünk a homokba, ami a 3,5 tonnánkhoz nem volt annyira jó ötlet, de végülis gond nélkül teljesítettük”.
Pócsik László a szakasz egészéről szólva azt mondta: egy százméteres kocogás volt a szupermaraton előtt, pont jó volt bemelegítésnek.
Sebestyén Sándor – aki 455-ös rajtszámú Toyota Land Cruisert vezeti – annak örült leginkább, hogy véget ért a felkészülési időszak és végre elrajtolhattak. Mint mondta, féléves munka eredménye, hogy felállhattak a rajtdobogóra, ahol navigátorával, Bognár Józseffel együtt mindketten elérzékenyültek.
Ez az egység is csak lépésben tudott haladni a 13 kilométeres mért szakasz előtt és egy műszaki gonddal küzdő orosz csapat is feltartotta őket egy rövid időre. „Utána azért tudtunk egy jó gyorsat menni – mondta a pilóta, aki arra is kitért, hogy a homok hol kemény volt, hol „már százötvenen” elmentek előttük, de mindegyik változat feküdt az autónak.
Sebestyén Sándor azt is kiemelte: nagyon örül, hogy mindkét versenyjármű és a szervizkamion is a célban van és vasárnap folytatják az utat, s megígérte, hogy nagyon oda fog figyelni mindenre.
Sebestyén Sándor 12 perc 46 másodperc alatt ment végig a 13 kilométeres szelektíven, ami az érkezésekor a 108. helyet jelentette. A mért szakaszt még a 137. helyről kezdte meg.
Az Uniqa Safety Carnak 19 perc 38 másodpercre volt szüksége, így a vasárnapi szakaszt már ők kezdik később.
A szombati valós időket az összesített eredménylistán háromszorosan számítják a szervezők. (Sandlander Dakar Team, 2013. január 5.)