A Kubai Kereskedelmi Kamara olasz-kubai tagozata Havannában bejelentette, hogy a divatcégek kifejezetten a kubai piacra terveznek visszafogott árakon divatcikkeket, ruhákat. A cégek szeretnének a kamara közös tagozatának segítségével lehetőséget kapni a kubai piacon, ezzel is növelve a két ország közötti kétoldalú kereskedelmi kapcsolatok volumenét – közölte Giannandrea Talato, a kamara fenti tagozatának az elnöke.
A Mistral cég a kubai tengeri turizmust veszi célba textiltermékeinél, igy fürdőruhákat, strandkiegészítőket terveznek kizárólag a kubai ízlésnek megfelelően. A cég már megtervezte a,,Csak Kubának” divatkollekcióját, a termékeket most vetik alá a szükséges próbáknak, és utána a piacra is kerülhetnek a szigetországban.
A Met márka a maga részéről a farmerekre összpontosít, és hamarosan megnyitja saját üzletét Havanna központjában mind a külföldiek, mind pedig a helyiek számára. Az olasz cégek nagy lehetőséget látnak a kubai piac további fejlődésében – tette hozzá Giannandrea Talato Havannában. (americaeconomia)