Az azúrkék szemű, aranyszőke Krisztina karrierje hároméves korában kezdődött. Édesanyja, aki maga is híres modell volt Oroszországban, kezdettől fogva sikeresen menedzselte lányát, aki messze megelőzte őt a világhírhez vezető úton. Rövid pályafutása alatt már több mint 300 fotója jelent meg híres magazinokban. Szerepelt a Vogue-ban, és reklámozott olyan divatóriásokat, mint a Benetton, az Armani, vagy Roberto Cavalli.
Nem túlságosan korai mindez? Nem zsákmányolja ki túlságosan lányát a menedzser mama? Nem Krisztina Pimenova kapcsán merült fel először ez a kérdés. A Vogue magazin már 2010-ben vitát rendezett arról, hogy szabad-e gyereksztárokat nevelni, hiszen később nagyon nagy ára lehet, ha valaki kilencéves korában a leghíresebb, ám később valamiért háttérbe szorul. De amióta világ a világ, sok szülő szeretne gyermekéből nagy sztárt, esetleg világsztárt faragni. Az internet ebben komoly lehetőség. És a kilencéves Krisztina Pimenova valóban elbűvölő jelenség. Ráadásul Oroszországban egy kicsit kényszer is csodagyereknek lenni, ahogy erről Iszak Bábel irt annak idején megállapítva, hogy Odesszában (mely akkor az orosz cár birodalmának része volt) az ő idejében minden gyerek csodagyerek volt, mert csak így számíthatott emberi életre, ha felnő.