Vitronic névre hallgat a dubaji rendőrség legújabb, saját fejlesztésű radarja. Egyszerre nyolc dolgot tud: észleli a gyorshajtást, a lassúhajtást, vagyis az alsó sebességi limit alatt közlekedőket, a követési távolságot, a be nem kapcsolt biztonsági öveket, a vezetés közbeni mobiltelefon-használatot, a saját kijelölt sávjukból szökő teherautókat, a be nem jelentett időben az utakon tartózkodó kamionokat és a leálló sávban mozgó járműveket.
Vagyis ezekből még csak ötöt, három alkalmazást ugyanis most tesztelnek. Hogy melyikeket, azt nem árulják el a rendőrök, de azt igen, hogy a biztonsági öv, a mobiltelefon és a követési távolság nincs köztük. A Vitronicot 3G technológiával szerelték fel, vagyis pilanatokon belül a közlekedésrendészeten landolnak a szabálysértők adatai. Egyelőre 27 rögzített, 10 mozgó és 14 közlekedési lámpába épített darab működik. A többi radar még a korábbi generációkhoz tartozik: csak a sebességtúllépést és a pirosba hajtást érzékeli. Hogy hova kerülnek az újabb és újabb Vitronicok, azt a statisztikák alapján döntik el: oda, ahol a legtöbb a baleset.